Golden Rose Galaxy 20 Numaralı Oje


Golden Rose’un Galaxy koleksiyonundan aldığım diğer oje 20 numaralı koyu gri – antrasit renkli içinde gümüş – altın rengi parıltılar simler olan bir oje. Daha önce incelediğim 11 numaralı mavi ojeye buradan bakabilirsiniz.

20140130_143127

Bu ojenin de diğeri gibi sürümü kolay, içindeki simlerden dolayı tırnak ucunda birikme yapabiliyor, fırçayla düzeltmek gerekiyor. Yoğunluğu ve kapatacılığı oldukça başarılı. Ben tırnaklarıma her zamanki gibi 2 kat sürdüm.

20140130_143154

Flashlı çekim:

20140130_213023

 

Golden Rose’un Galaxy koleksiyonundaki 20 numaralı bu rengi de beğendim. Ben alırken online satış sitesinde fiyatı 5,90 TL iken yeni gelen ufak bir zamla 6,75 TL olmuş. Diğer renklerden de almayı düşünüyordum ama elimdeki oje stoğunu ve gelen zammı düşününce şimdilik erteledim. Ojenin boyutu 10.3 ml. Kullanım ömrü açıldıktan sonra 8 ay.

 

 

20140131_125106

 

Bu tür ojelerin pütürlü kum dokusunu sevdiğim için üzerlerine top coat sürmüyorum. Ona rağmen kalıcılığı fena değil, fotoda görüldüğü üzre 2 gün sonra tırnak uçlarından soyulmaya başladı.

 

Keşke Golden Rose da Opi, China Glaze gibi bu ojeleri uygun fiyatlı mini boyutlu set şeklinde satışa sunsa da her rengini deneyebilsek…

Yorum bırakın

