Addax Online Alışverişim


Addax markasını daha önce markafoni ve trendyol sayesinde tanıyıp satın alıp oldukça memnun kalmıştım. Kendi sitesi olduğunu öğrenince beğendiğim bir kaç parça ürünü ordan almaya karar verdim.

20140205_130839

Ürünler diğer alışveriş siteleri gibi sağlam bir kutu içerisinde geldi.

20140207_153442

15260_buyuk_zoom

20140207_153508

15787_buyuk_zoom

Bordo renkli snood ve bere indirimdeydi ve her biri 6,5 TL idi.

20140207_153552dek

16326_buyuk_zoom

Bu kurukafalı petrol mavisi tişörtü de çok beğendim fakat benim üzerimde site mankeninin üzerinde durduğu şekilde durmadı. Kolları fazla oyuk yapmışlar, hem koltukaltında hem ön ve arkada çok fazla boşluk kalıyor ve sutyen gözüküyor. Altına askılı ya da straplez bir body giymem gerekecek. Aynı kurukafalı tişörtün bir de mor rengi vardı, ikisini de çok beğenmiştim ama önce yakından görmek istedim, iyi ki sadece birini almışım. Bunun fiyatı da 11 TL idi.

Kargonun ücretsiz olması dolayısıyla oldukça uygun bir alışveriş oldu. Siteye her baktığımda yeni ürünler görüyorum, sitenin güncel olması güzel.

http://www.addax.com.tr/

Yorum bırakın

