Koton Takı ve Cüzdan Alışverişi


İndirim olmadıkça pek alışveriş yapmamaya çalışıyorum ama Koton’da bu tür çoklu takılar nedense indirime girmiyor. Ben de renklerini çok beğendiğim ve, her şubede aynı ürünler her zaman bulunamadığından bulmuşken aldım. Taşlı, kurukafalı, taşlı kalpli, çiçekli, kalpli ve kelebekli küpelerin her birini ayrı ayrı çok  beğendim. Hem de aldığım yüzüklerle kombinleyebilirim.

20140207_153813

6 adet çiftli küpe 17,99 TL, 3 adet yüzük 9,99 TL idi. Yani ürün başına ortalama 3 TL’ye gelmiş oldu. Böyle düşününce daha makul oluyor 🙂 Aslında nerdeyse yüzüklerle birebir başka bir 6 çift küpe seti daha vardı ama ben bu küpe setini daha çok sevdim.

20140207_153848

 

Yalnız yüzüklerde S, M, L gibi ölçüler olmasına rağmen alt kısımlarını ayarlanabilir yapmışlar. Bu pek hoşuma gitmedi ama özellikle panda kafası şeklindeki turkuaz renkli yüzüğe bayıldığım için aldım.

 

20140211_151800

Bu cüzdanlar da indirimdeydi. Büyük cüzdanı daha önce görüp beğenmiştim fakat fiyatı 29,99 tL pahalı gelmişti. 12,99 TL’ye bulmuşken kaçırmak istemedim. Yumuşak bir cüzdan ve hem fermuarlı hem kredi kartı bölmeleriyle çok kullanışlı.

20140211_151821

Bu mini cüzdanı ise daha önce görmemiştim, tek gözlü olmasına rağmen fazla yer kaplamadığı için küçük çanta kullanırken bu tür cüzdanları tercih ediyorum. Bir tarafına kredi kartları, market ve mağaza kartlarını, diğer tarafa ise kağıt ve bozuk paraları koyuyorum. Bu da 19,99 TL’den 5,99 TL’ye düşmüştü. Mağazada bordo rengi de mevcuttu, fakat geçen sezon başka bir modelin kırmızı-bordo rengini aldığım için bu sefer siyahı tercih ettim.

20140211_151913

Yorum bırakın

