Markafoni Koton Alışverişim


Bu alışveriş biraz yazlık oldu🙂 Genelde markaların kış ürünleri satışta, Markafoni’de Koton’un yazlık ürünlerini görünce şaşırdım. Koton 1v1y, morhipo, trendyol gibi diğer alışveriş sitelerine de dönüp dolaşıp geliyor fakat hep kışlık kazak, palto, kalın elbise vs. gibi ürünler var.

20140207_153612

Bir süredir markafoniden alışveriş yapmamıştım. Arada sırada yapmıyorlarsa sanırım artık ürünleri kutu yerine poşette gönderiyorlar.

20140207_153657

 

Bu yazlık elbisenin renkleri çok hoşuma gitti. Daha önce mağazada görmediğim bir elbise. Aynı markada bile her ürünün kesimi, kalıbı çok farklı olabiliyor. Benim bedenim 38 ama geçen sezon Koton’dan 36 beden elbise de aldım, 38 bedene sığamadığım da oldu. Bu elbiseyi de 38 beden aldım, göğüs kısmı biraz dar geldi fakat diyete başladığım için sorun yok. Yaza kadar 10-12 kilo vermeyi hedefliyorum.

Elbisede petrol mavisi, beyaz, yavruağzı ve mercan renklerinden oluşuyor. Cepleri de var. Orijinal fiyatını hatırlamıyorum sanıyorum 60-70 civarındaydı, indirimli fiyat 29,99 TL idi.

8680224004224_0

20140207_153725

Koton’un Ole koleksiyonundan bu kısa kollu mavi kot mont ceket de görür görmez çok hoşuma gitti. Kot olmasından dolayı beden olarak alırken tereddüt ettim ama kumaşı yumuşacık esneyen bir kumaş. 38 beden aldım, üzerime tam oturdu. Yazın uzun kollu montlar, ceketler giyip kollarını kıvırmaktansa bu kısa kollar çok daha güzel olacak🙂 Duruşunu çok beğendim. Bu ceketin de orijinal fiyatı 79,99 TL iken ben 29,99 TL’ye aldım.

8680157060335_0

Yorum bırakın

