Rimmel Space Dust Aurora Oje


Rimmel’in yeni çıkardığı Space Dust ojelerini görür görmez çok beğendim. Bu seri o kadar güzel ki bence herkesin oje koleksiyonunda en az 1 adeti olmalı. Ben ilk olarak Aurora rengini sürdüm. Soft pembe renkli pırıltılı bu oje tırnakta çok güzel duruyor. Simleri çok abartılı değil, hem günlük kullanım için hem de özel günler için kullanılabilir.

20140207_170156 20140207_170301 20140207_170406 20140207_170442

 

003 Aurora

Rimmel Space Dust ojeler Watsons’ta 4,5 TL fiyatıyla bu tarz ojelere göre oldukça uygun. Ojenin sürümü kolay, ben 2 kat sürdüm. Kuruma hızı da fena değil.

Diğer bloglarda space dust ojelerin normal ojeler gibi kolayca çıktığı söylenmiş fakat ben buna katılmıyorum.Diğer simli ojeler kadar zor olmasa da hemen pamuğu tırnağa sürtmekle çıkmıyor. Asetonlu pamuğu tırnakta biraz bekletmek gerekiyor. Fakat alüminyum folyo yöntemine gerek kalmıyor, bu açıdan pratik sayılabilir.

Yorum bırakın

