Migros %50 İndiriminden Aldıklarım


Migros bu sene Sevgililer Günü’nde hiç bir kozmetik marketin yapamadığını yaparak cilt bakım ürünlerinde %50 indirim yaptı. Watsons, Gratis ve Rossman’da genellikle %25-%30, 1-2 markada da %40 indirim vardı.

Geçen seferki indirimden hala sırasını bekleyen bir sürü ürün mevcut🙂 Bu yüzden ben de sadece en çok kullandığım ve ihtiyacım olan ürünleri aldım. En beğendiğim burun bandı olan Nivea’nın T Bölgesi temizleyici bantları ve Diadermine’in arındırıcı T bölgesi bantları ve cilt arındırıcı peelingden oluşan kofresi.

Nivea Diadermine

Nerdeyse piyasadaki bütün burun bantlarından denedim, Gratis’te satılan Cettua, Watsons’da satılan Watsons’ın kendi markası ve Beauty Formulas. Fiyatına göre Watsons’ın kendi markası olan Watsons burun bantları fena olmasa da bence en iyisi tartışmasız Nivea’nınkiler. Diadermine’i de daha önce deneyip beğenmememe rağmen kofre olduğu ve indirimde olduğu için bir şans daha vermek istedim.

Nivea burun bantları 18 TL, %50 indirimle 9 TL’ye geldi. Diadermine’in kofresi ise 20,90 TL, %50 indirimle 10,45 TL’ye geldi. Ürünleri bu sefer hiç mağazaya gitmekle uğraşmayıp sanal marketten aldım.

Yorum bırakın

