Samsung Galaxy S3 Flip Cover


Herkadıngüzeldir‘in  bloğundan telefongiydir.com sponsorluğunda düzenlediği çekilişten kazandığım ve tercihimi Samsung Galaxy S3 Flip Cover’dan yana yaptığım telefon kapağım geldi. Ben siyah beklemiştim ama şirin mi şirin pembe renkli bir kılıf ve 2 adet de ekran koruyucu göndermişler🙂

20140228_132650

S3 Flip Cover’larda üstte saat, tarih, pil durumu gibi verilen yer aldığı bir pencere ve alt tarafta da arama geldiğinde kılıfı açmadan telefonu açma ya da kapama opsiyonlarının bulunduğu pencere yer alıyor.

20140228_132710

Flip Cover’ı gelir gelmez hemen telefona taktım fakat, kapağı kapatıp açtığımda hiç bir tepki vermedi. Sanırım bunun için ek programlar kurmak gerekiyormuş. Babam Samsung Galaxy S4 kullanıyor, onun telefonuna telefonu alırken Flip Cover almıştık ve herhangi bir uygulama kurmaya gerek kalmadan aktif olmuştu.

S View Call, S View Hatroid ve Style View Cover isimli app’ları yükledim ama kimisi çalışmadı kimisini beğenmedim ayrıca ekstra bir program olduğu ve arkaplanda sürekli çalışmak zorunda olduğundan S3’lere işletim sistemi dahilinde bu özellik gelmediği sürece kullanmamaya karar verdim. Flip cover’ı sadece normal kılıf olarak kullanacağım. İlkbahar ve yaza uygun bu pembe kılıf için telefongiydir.com‘a teşekkür ediyorum.

Yorum bırakın

