Gratis Saç Bakım Alışverişi


27 Şubat Perşembe günü Gratis sadece o güne özel saç bakım ürünlerinde %40 indirim yaptı. Ben de şansa o gün dışarda olduğum için bir kaç parça alışveriş yaptım. Bayağı iyi bir indirim olduğu için evde şampuan ve saç bakım kremi stoğum fazlasıyla olduğundan sadece çok merak ettiğim ürünleri satın aldım.

20140228_133412

Down Under Natural’s markasına ait argan yağlı saç bakım kremi ve argan yağlı saç bakım serumu. Saç bakım serumu 25 TL’den 15 TL’ye, saç bakım kremi ise 17,5 TL’den 10,5 TL’ye düştü. Bu markanın ürünlerinin şampuan dışında hepsinin çok iyi olduğunu diğer bloglardan okumuştum. Maskesini de merak ettim ama onu daha sonraki alışverişlerimde alırım diye düşündüm.

Yorum bırakın

