Rossman Alışverişim


İndirim olmadıkça çok alışveriş yapmamaya çalıştığım için Rossman’a öylesine dolaşmak için girmiştim ama bir kaç parça ürünle beraber çıktım🙂

20140225_154329

Rival De Loop’un jel eyelinerlarını görünce haklarında pek bir şey bilmememe rağmen aldım. Hiç bu renk eyelinerım yoktu, güzel oldu. Essence’in french manikür için üretilen fırçasını da o an görüp beğendiğim için aldım. Fotoda çıkmamış ama ucu yarım ay şeklinde, serçe parmağımın tırnağına tam oturuyor. Diğer tırnaklar içinde ortaya ojeyi sürdükten sonra kenarlara kolayca sürülebiliyor. Eve geldiğimde hemen denedim, her zamanki yaptığımdan çok daha güzel bir manikür oldu. Fiyatı 3 TL.

Nescafe mocha ise yeni çıkan bir ürün. Carrefour, Migros gibi mağazalarda arayıp bulamamıştım, Rossman’da görünce hemen aldım. Nescafe mocha çikolatalı sütlü köpüklü bir kahve. Ben beğendim. Fiyatı 59 kuruştu.

20140225_154356

Eyelinerların boyutu ve gramajı aynı olmasına rağmen fiyatları 2 ve 5 TL idi. Yeşil ve lila renkliler. Ne fark var anlayamadım, sanırım farklı seriler. Renk vermeleri çok muhteşem sayılmasa da bu fiyata hiç fena değil.

Yorum bırakın

