Turkuaz Blog’dan Kazandığım Daymod Çoraplar Geldi


Olcay Hanım’ın bloğundan kazandığım Daymod çoraplar bugün geldi. Paketten 2 adet külotlu 2 adet de dizaltı çorap çıktı.

20140108_174058

Kışın elbise ya da eteklerle giyilen bu tür desenli çoraplara bayılıyorum 🙂 Kısa çorapları ise pantolon altına giymeyi tercih ediyorum.

Külotlu çoraplardan ilki minerve kahverengi renkli desenli bir model. 200 denye, kış soğukları için yeterli. Bu külotlu çorabın kahverengi dışında kemik, lacivert ve siyah renkleri de bulunuyor. Sitesinde incelemek için tık tık

20140108_173905

Diğer külotlu çorap şarap renginde Dona isimli desenli model. Bunun deseni de gayet hoş, normalde hep siyah, kahverengi gibi koyu renkleri tercih eden biri olarak bu renkte bir çorabım olması güzel. Böylece cesaret edip klasik renklerin dışına çıkamadığım için farklı bir renk deneyebileceğim. Bu çorabın da şarap rengi dışında kemik ve siyah renkleri mevcut. 200 denye. Sitesinde incelemek için tık tık

20140108_173917

 

Dizaltı çoraplardan ilki kemik renginde Anna modeli. Bunun deseninin pek beğenmedim ama pantolon altında görünmeyeceği için sorun yok. 200 denye olan dizaltı çorabın kemik rengi dışında jean ve siyah renkleri bulunuyor. Sitesinde incelemek için tık tık

20140108_173930

Diğer çorap ise kum renkli Angel modeli. Bu çorabı sevdim. Denye 80. Fakat sitedeki dizaltı Angel modelin kum rengi bulunmuyor ve 120 denye olarak görünüyor. Sanırım eski bir model ya da yanlış yazılmış bilemiyorum.  Sitesinde incelemek için tık tık

20140108_173944

Daha önce Daymod markalı çoraplardan denememiştim. Bu vesileyle deneyeceğim. Hediyeleri gönderen Daymod’a ve Olcay Hanım’a teşekkürler 🙂

Yorum bırakın